Wydział Budżetu

Zadania:

  1. planowanie budżetu Policji w zakresie:
    1. a) wydatków rzeczowych,
    2. b) pozapłacowych świadczeń pieniężnych,
    3. c) wydatków majątkowych,
    4. d) wynagrodzeń, uposażeń i wydatków pochodnych,
    5. e) współfinansowania i prefinansowania przedsięwzięć realizowanych z udziałem środków Unii Europejskiej;
  2. przygotowywanie wytycznych do opracowania projektów planów dysponentów podległych KGP;
  3. przygotowywanie opracowań dotyczących projektów budżetu Policji, okresowych i rocznych analiz z wykonania budżetu;
  4. rozpatrywanie projektów preliminarzy budżetowych jednostek oraz ustalanie propozycji limitów wydatków;
  5. organizowanie zasileń podległych jednostek w środki budżetowe;
  6. analizowanie stanu realizacji wydatków jednostek oraz opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej;
  7. sporządzanie i korygowanie planów finansowych sporządzanych przez podległych Komendantowi Głównemu Policji dysponentów środków budżetowych III stopnia;
  8. opiniowanie aktów prawnych pod względem merytorycznym oraz skutków finansowych;
  9. opracowywanie informacji z zakresu finansów Policji na potrzeby Biuletynu Informacji Publicznej.
Powrót na górę strony