Zadania - Zespół Wspomagający - Policja.pl

Zespół Wspomagający

Do zadań Zespołu Wspomagającego należy w szczególności:

  1. sporządzanie zbiorczych opracowań analitycznych, materiałów oraz sprawozdań, w tym priorytetów ujętych w Planie Działalności Komendy Głównej Policji, pozostających
    we właściwości biura;
  2. przygotowywanie priorytetowych zadań biura, współuczestniczenie w procesie tworzenia Priorytetów Komendanta Głównego Policji oraz dokonywanie bieżącej oceny stopnia ich wykonania;
  3. sporządzanie opracowań analitycznych i sprawozdawczych stanowiących kompleksowe stanowisko biura w sprawach dotyczących jego funkcjonowania;
  4. projektowanie struktury organizacyjnej biura oraz opracowywanie regulacji prawnych w tym zakresie;
  5. koordynowanie działań z zakresu organizacji i realizacji w biurze przedsięwzięć szkoleniowych
    w obszarze doskonalenia zawodowego, szkoleń okresowych dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, a także realizacji programu wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowych projektów szkoleniowych;
  6. koordynowanie działań dotyczących przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków, będących we właściwości biura;
  7. koordynowanie zadań związanych z zabezpieczeniem logistycznym, realizowanych w ramach zapewniania porządku i bezpieczeństwa publicznego podczas organizowanych zgromadzeń publicznych;
  8. prowadzenie  działań  związanych  z  przygotowywaniem  policyjnych  targów i  konferencji  logistycznych,  we  współpracy  z  operatorem targowym;
  9. obsługa organizacyjno-etatowa, szkoleniowa i kancelaryjno-biurowa biura, we współpracy
    z właściwymi komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Policji;
  10. koordynowanie zadań z zakresu służby przygotowawczej w służbie cywilnej;
  11. prowadzenie gospodarki sprzętem, wyposażeniem i materiałami kwaterunkowo-biurowymi, techniki policyjnej oraz informatycznymi, będącymi w użytkowaniu pracowników i policjantów biura oraz prowadzenie ewidencji pomocniczej w tym zakresie;
  12. obsługa kancelaryjno-biurowa podmiotów kontrolujących wykonanie zadań, będących
    we właściwości biura, w tym prowadzenie książki kontroli biura;
  13. prowadzenie rejestrów aktów prawnych dyrektora biura oraz zbioru upoważnień
    i pełnomocnictw Komendanta Głównego Policji do wykonywania w jego imieniu określonych czynności;
  14. zapewnianie obsługi pracowników i policjantów biura w zakresie stempli, pieczęci i referentek,
    w tym prowadzenie ich ewidencji;
  15. zapewnianie obsługi przedsięwzięć organizowanych przez kierownictwo biura, takich jak: narady, uroczystości, spotkania służbowe i okolicznościowe;
  16. przygotowywanie i aktualizacja informacji przekazywanych do zamieszczenia w serwisie internetowym „policja.pl” i na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej, pozostających w zakresie zadań biura;
  17. zapewnianie obsługi teleinformatycznej pracowników i policjantów biura, we współpracy z Biurem Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji;
  18. prowadzenie ewidencji upoważnień policjantów i pracowników biura do dostępu do danych osobowych gromadzonych w module Kadra Systemu Wspomagania Obsługi Policji.

 

Powrót na górę strony