Służba patrolowa

Policja.pl

Wytyczne nr 2 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 czerwca 2007 r. w sprawie zasad ewidencjonowania, wypełniania oraz przechowywania notatników służbowych

Projekt wytycznych normuje problematykę notatników służbowych w służbie prewencyjnej, określając zarówno zasady ewidencji notatników służbowych, jak i zasady ich prowadzenia oraz sposób dokumentowania czynności podejmowanych w trakcie służby.

Proponowane uregulowania polegające na ujednoliceniu wpisów ograniczają dokonywanie zapisów do niezbędnego minimum, wpływając tym samym na ich przejrzystość.

W wytycznych nie określono jednoznacznie okresów pomiędzy kolejnymi wpisami do notatnika. Skupienie uwagi przede wszystkim na obowiązku dokumentowania wykonanych czynności służbowych, gwarantuje rzetelność wpisów, jednocześnie skraca czas, który funkcjonariusze poświęcają na wypełnianie notatnika służbowego.        

Wejście w życie wytycznych nie wywoła skutków finansowych w wydatkach budżetowych w dziedzinie bezpieczeństwa i porządku publicznego.

 

 

Pliki do pobrania

Dzielnicowy bliżej nasMoja Komenda - aplikacja mobilnaKrajowa mapa zagrożeń bezpieczeństwa

Powrót na górę strony