Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Gorzowska komenda po modernizacji

Data publikacji 17.06.2014

Remont Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. dobiegł końca. Odnowiony budynek stał się bardziej przyjazny i dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Wojewoda Lubuski Jerzy Ostrouch wraz z Komendantem Wojewódzkim Policji nadinsp. Ryszardem Wiśniewskim odwiedzili wyremontowaną komendę.

W połowie listopada 2013 roku w budynku Komendy Miejskiej w Gorzowie rozpoczął się remont. Firma budowlana od początku narzuciła szybkie tempo prac. Kolejno odnawiane piętra budynku stawały się nie do poznania. Podstawowym założeniem inwestycji było zwiększenie komfortu obsługi interesantów, a także jeszcze lepsze dostosowanie budynku do obsługi osób niepełnosprawnych. Zainstalowana winda pozwala na obsługę takich interesantów na każdym piętrze komendy.

Prace budowlane trwały do połowy kwietnia tego roku. Remont obejmował przebudowę dyżurki, a także punktu informacyjnego dla interesantów. Osoby zgłaszające się do Komendy Miejskiej oczekują na załatwienie swojej sprawy w komfortowych warunkach. Modernizacji uległy także systemy informatyczne, które zwiększają bezpieczeństwo osób przebywających w budynku.

Zmodernizowanemu obiektowi przyglądał się Wojewoda Lubuski Jerzy Ostrouch, Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wlkp. nadinsp. Ryszard Wiśniewski oraz Zastępca Komendanta Wojewódzkiego podinsp. Helena Michalak. Przebieg prowadzonej inwestycji omówił Komendant Miejski Policji insp. Jerzy Głąbowski, który oprowadził gości po piętrach odnowionego budynku. Wszyscy byli pod wrażeniem tempa prowadzonych prac. W ciągu sześciu miesięcy udało się zrealizować wszystkie założenia.

Koszt inwestycji wyniósł niemal 2,5 mln złotych - cała kwota pochodziła ze środków własnych Policji. To kolejny etap standaryzacji jednostek na terenie kraju.

(KWP w Gorzowie Wlkp. / mg)

Powrót na górę strony