Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

"Pozory mylą, dowód nie" wśród najbardziej efektywnych kampanii na świecie

Data publikacji 15.07.2013

Ogólnopolski program edukacyjny „Pozory mylą, dowód nie”, od 2009 r. realizowany we współpracy z Komendą Główną Policji, został zaliczony do najciekawszych i najbardziej efektywnych światowych inicjatyw społecznych. Wyboru dokonało jury złożone z czołowych specjalistów w zakresie kampanii społecznych w USA, działające w ramach międzynarodowego projektu Creative for Good.

"Pozory mylą, dowód nie", kampania realizowana od kilku lat wspólnie przez Komendę Główną Policji oraz Związek Browary Polskie, ma na celu ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Skierowana głównie do sprzedawców alkoholu oraz rodziców nastolatków, aktywnie angażuje polskie samorządy, szkoły i organizacje non-profit. Kampania została wyróżniona przez członków amerykańskiej Rady Reklamy (Ad Council) ze względu na efektywność, długofalowość i pomysłową kreację.

Creative for Good to wspólna inicjatywa Światowego Forum Ekonomicznego oraz amerykańskiej Rady Reklamy. Inicjatorom projektu przyświeca idea, aby wyróżnić kampanie z różnych obszarów (promocja zdrowia, bezpieczeństwo i ochrona środowiska, community relations), wyraźnie przodujące w swoich kategoriach. Wybrane case studies posłużyć mają za budujący przykład bądź inspirację dla instytucji na całym świecie, podejmujących działania z obszaru marketingu społecznego. Zgromadzono je na stronie internetowej Światowego Forum Ekonomicznego w celu zapewnienia każdemu zainteresowanemu podmiotowi łatwego dostępu do idei zawartych w wyróżnionych inicjatywach.

Oficjalna inauguracja projektu Creative for Good oraz ogłoszenie wyróżnionych kampanii odbyło się na festiwalu w Cannes podczas konferencji „Creativity in Social Business”.

(źródło: browary-polskie.pl / mg)

Projekt Creative for Good >>
Kampania „Pozory mylą, dowód nie” na stronie Światowego Forum Ekonomicznego >>
Pozory mylą, dowód nie 2012 >>



 

Powrót na górę strony