Sekcja Wsparcia Administracyjnego
Zadania:
-
obsługa kancelaryjno-biurowa policjantów i pracowników biura;
-
obsługa administracyjno-gospodarcza policjantów i pracowników biura,
-
obsługa informatyczna policjantów i pracowników biura, w szczególności administrowanie eksploatowanymi w biurze systemami informatycznymi i użytkowymi, sieciami informatycznymi oraz elektronicznymi bazami danych;
-
wybrakowywanie zużytego sprzętu kwatermistrzowskiego i informatycznego;
-
obsługa organizacyjno-kadrowa policjantów i pracowników biura;
-
monitorowanie zagadnień z zakresu medycyny pracy w biurze w celu zapewnienia wywiązywania się pracodawcy i pracowników z obowiązków nałożonych w tym obszarze przez prawo pracy;
-
obsługa szkoleniowa w zakresie szkoleń pracowników biura i lokalnego doskonalenia zawodowego policjantów biura w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy i służby, ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych oraz opracowywanie dokumentów planistycznych w tym zakresie;
-
koordynowanie przedsięwzięć biura związanych z przygotowaniami obronnymi Policji;
-
opracowywanie i aktualizowanie procedur alarmowania policjantów i pracowników biura;
-
tworzenie i nadzór nad aktualizacją polityki bezpieczeństwa w biurze;
-
koordynowanie działań w zakresie przygotowania informacji dotyczących kontroli prowadzonych w biurze oraz kontroli zarządczej;
-
obsługa transportowa biura, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Policji;
-
przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków będących we właściwości biura;
-
opiniowanie aktów prawnych w zakresie właściwości biura, w szczególności dotyczących:
-
uposażenia , należności i świadczeń wynikających ze stosunku służbowego policjantów,
-
odpowiedzialności majątkowej policjantów,
-
odszkodowań z tytułu wypadków i chorób policjantów pozostających w związku ze służbą;
-
-
prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących ustalania uprawnień do odszkodowań z tytułu wypadków i chorób policjantów pozostających w związku ze służbą;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości biura oraz nadzór nad postępowaniami administracyjnymi dotyczących przyznawania pomocy finansowej na kształcenie dzieci policjantów, których śmierć nastąpiła w związku ze służbą;
-
opracowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień udzielanych kierownictwu biura oraz prowadzenie ich rejestrów;
-
koordynowanie i monitorowanie postępowań wyjaśniających w przypadku szkód wyrządzonych w mieniu Skarbu państwa – Komendy Głównej Policji;
-
prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach szkód powstałych w biurze, wyrządzonych w mieniu Skarbu Państwa – Komendy Głównej Policji.
ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
tel. (22) 60-116-50; fax (22) 60-126-94